Караван книг "Мистецтво бути здоровим"


       Щорічно 7 квітня відзначають Всесвітній день здоров’я.
      Саме в цей день був прийнятий Статут Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), яка намагається привернути увагу широкої громадськості до проблем, що існують в охороні здоров’я,  підвищити рівень обізнаності суспільства в цьому напрямку.
     Здоров’я – це найбільший скарб людини, який не порівняти з іншими цінностями! Маючи великі фінансові можливості, людина може лише в дечому покращити його, однак купити не зможе. Недарма наш народ склав таку загадку: «Що це таке? Як його маємо - бездумно, марно тратимо, а як його не стало - віддали б усе, щоб повернути назад».
     Звичайно, це — здоров'я — воістину головна умова  людського життя, щастя, радості, успіху! Воно є особистим надбанням людини та показником добробуту народу, дзеркалом нашого соціально-економічного благополуччя, важливим чинником, який впливає на якість та ефективність нашої трудової діяльності.


Коментарі

  1. Дякуємо. Дуже корисна інформація. Після карантину завітаємо до вас.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар