Нові книги в бібліотеці

Олена Хейфець — народилася в невеликому старовинному місті Тамбов. Мама Олени працювала вчителем історії. Тато після війни отримав професію юриста і все життя працював адвокатом.

На останньому курсі письменниця вийшла заміж і поїхала в Україну, де з 1973 року проживає у прекрасному місті Дніпро.

Займалася педагогічною діяльністю, журналістикою, публікуючи нариси в газетах і журналах «Дніпро вечірній», «Наше місто», «Лідери Придніпров’я», «Вікенд», «Бути лідером», «Мисливець», була кореспондентом Асамблеї ділових кіл України.

Стала членом Національної спілки журналістів, членом Міжрегіонального союзу письменників та Конгресу літераторів України, Міжнародного співтовариства письменницьких спілок. Багато разів брала участь в різних літературних конкурсах і фестивалях, займаючи лідируючі місця, видавалася в альманахах і журналах.

Нагороджена літературними преміями імені Олексія Обухова і Бориса Грінченка, а також премією «Читацький вердикт» — як найкращий автор міжнародного альманаху «Форум».

«У мене цікаве коріння: по маминій лінії є три дворянські крові — Воєйкови, Мясоєдови і Гур’єви. Досліджуючи свій родовід, в інтернеті я виявила спогади Ніни Пілацької, видані Євгеном Божко, — «Англійська Набережна, 66», — в яких знайшла сторінку, що стосується мого родоводу. Пройти повз цих відомостей було неможливо, але рамки розповіді для мого задуму виявилися замалі. Я взялася за написання роману «Агата». Він про історію кохання моєї прапрабабусі Агати і графа Олександра Гур’єва».

«Агата»

В основі роману - реальна драматична історія кохання. Придворні пристрасті, фатальні помилки і такий непростий шлях до кохання.

Одного погляду вистачило графу Алексісу Гур'єву, щоб закохатися в неї. Агата - прекрасне ніжне створіння. За яку чесноту цей ангел обдарував гульвісу графа своєю любов'ю? Закоханий Алексіс наважується на нерозсудливість: таємно відвезти дівчину у свій графський маєток. Він знає, що батьки ніколи не дадуть згоди на цей шлюб. На зло всім Алексіс представляє Агату як свою майбутню дружину. Мати графа, яка дорожить родоводом їхньої сім'ї, готова на все, щоб вижити Агату не тільки з маєтку, а й з серця сина. Ця простачка не варта Алексіса.

Здавалося, підступному плану графині ніщо не зможе перешкодити...

Коментарі