ДІЄМО ДЛЯ ЗДОРОВ’Я

 Промоція здорового способу життя та свідомого ставлення до здоров’я є одним з важливих напрямків роботи центральної міської бібліотеки м.Полтава.



Маючи значний потенціал щодо популяризації знань про свідоме ставлення до здоров’я, зокрема, через безпосередній контакт з відвідувачами, можливість надання інформаційних матеріалів на теми здоров’я та профілактики захворювань з фонду бібліотеки , використання он-лайн ресурсів, організацію зустрічей з фахівцями в стінах бібліотеки ми радо зустріли пропозицію стати учасниками проєкту «Охорона здоров’я та профілактика захворювань через бібліотеки та літературу», який БФ «Бібліотечна країна» впроваджує за підтримки Україно-швейцарського проєкту «Діємо для здоров’я». 

Ми отримали  чудову можливість доєднатися до активностей, обмінятися ідеями та досвідом роботи, зустрітися з авторами книг про здоров’я, збагатити свої знання як через книги та інформаційні матеріали люди зможуть більше дізнатися про попередження виникнення ряду захворювань та змінити свій спосіб життя.

Отримана інформація для учасників є не тільки пізнавальною, а й допомагає окреслити подальший план дій в бібліотеці щодо промоції здорового способу життя і формування відповідального ставлення населення до власного здоров’я та  дає можливість впровадження найуспішніших практик.



Коментарі