«До здоров’я через книгу: інформація для розумних»


   Здоров’я є найвищою цінністю людини. Недарма український народ склав таку загадку: «Що це таке? Як його маємо – бездумно, марно тратимо, а як його не стало   віддали б усе, щоб повернути назад.» Звичайно, це здоров’я.
   Щоб дізнатися, як зберегти і зміцнити здоров’я, люди дуже часто звертаються до найкращого порадника   книги. Тому працівники абонементу для виставки-рекомендації «До здоров’я через книгу: інформація для розумних» підібрали літературу, яка допоможе ще раз замислитися над тим, що здоров’я значною мірою залежить від кожного з нас.
    Де знайти вітамін життя, як правильно харчуватися, як зберегти до похилого віку ясне мислення – відповіді на ці та інші питання Ви знайдете на книжкових сторінках. 
      Отже, мерщій за порадами та рекомендаціями до книжкових друзів.





Коментарі